2016. február 24., szerda

Köszönet...

Ebben az icike-picike bejegyzésben kiemelnék néhány nagyon fontos embert, akik segítettek/segítenek abban, hogy ez a blog létrejött, hogy így néz ki, és hogy még mindig aktív :)

Köszönettel tartozom:  
- a Lana Design oldalnak a fejléc alapért :)
- a Sarah karakterének a png-ért, illetve a kódokért :) Ezeket Edi W. blogáról szedtem. 
- Tami: Köszönöm, hogy közel egy évvel ezelőtt, rávettél és biztattál arra, hogy blogoljak, és köszönöm a sok segítséget, amit az elején (is) kaptam tőled, valamint, hogy annyiszor csesztettél, hogy hozzak már fejezetet 
- Saci: sokáig voltál az első, és egyetlen rendszeres kommentelőm, minden fejezethez írtál, amiért nem tudok eléggé hálás lenni. Szintén cseszegettél, hogy hozzak már részt, és mindig el voltál ájulva, amikor személyesen kérdeztem meg a véleményed. Köszönöm
- Petra: mert a fejedbe vetted, hogy kiadatod a történetemet egy kiadóval :D És mert mindig megbeszéljük mi volt az adott fejezetben, mindig arra kérsz, hogy spoilerezzek, és én mindig nemet mondok :P Köszi
- Helgi, Írópajtim: Mert szintén a fejedbe vetted a kiadatást, és mert linket is küldtél xD És azokért a regény terjedelmű kritikákért, amiket minden fejezetre képes vagy megírni, és néha olyanokat is mondasz, amikre én fel sem figyeltem amúgy :) Köszi
- Jázó: jaj tezsvírem xD Köszönöm, hogy sokszor kiálltál mellettem is és a blog mellett is, hogy mindig írsz nekem, hogy mennyire tetszett a fejezet stb.-stb. :D Love my sister

Végezetül, de nem utolsósorban, köszönet és hatalmas nagy ölelés minden olvasómnak, a komikért, pipákért, és a rengeteg oldalmegjelenítésért :) Nagyon jól esik ez nekem, és remélem, még sokáig velem tartotok . Ti vagytok az én csodabogaraim

All the love M

5 megjegyzés:

  1. Én köszönöm hogy meg irtad és jo látni hogy ilyen barátaid vannak :D
    Várom a második évadot😘

    VálaszTörlés
  2. Ja és jo az uj desing nagyon tetszik a fejléc ;)
    A kék a kedvenc szinem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan érkezem a prológussal ;)
      Örülök, hogy tetszik, igyekeztem minél jobbat összedobni :)
      Akkor pont jól eltaláltam :D
      All the love M

      Törlés
  3. Jaj semmiség! Kiállok az igaz dolgokért! A blogról meg ne beszéljünk csodálatos ❤
    Love my sister ❤
    Jázi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igaz dolgokért...meg a pocsék barátokért... :)<3
      Örülök, hogy tetszik :)
      Los my sister <3
      All the love M

      Törlés