2015. december 28., hétfő

10 feliratkozós különkiadás ~ Poéngyár

Heyyy! :D
Hát meglett az a hiányzó egy feliratkozó, úgyhogy most elhoztam nektek a HÉ-HSFF poén-összeállítását az eddigi fejezetekből kizárólag a ti általatok megírt kedvenc részekkel. :D Fanninak pedig köszönöm, a feliratkozást ;)
Jó szórakozást!
All the love, M


https://lh3.googleusercontent.com/HFSw3-d8vDeaT3csJykWwS6dyIjSIdXAbvLUPK2j8ZyslwLjGBU3ePwlMaynGNvAYpVbGu-yS3EQlw=w354-h191-p-no

- Niall Lizzy-vel, Liam az edzést imitál, Louis, nos ő fogalmam sincs hogy hol van, szerintem hülyül a parkban. Én meg mehettem boltba, mert ma én vagyok a soros a főzésben.
- És mi lesz az ebéd?
- Szerintem ebből csak vacsora lesz! - mondtam, majd mindketten elnevettük magunkat. ( 1.fejezet)

- Nem, nem igazán szeretek énekelni.
- Ez hazugság! - üvöltötte Lou a konyhából.
- Sarah, ha Harry-t kibírtuk akkor amikor nem volt hangja, téged is kibírunk! - mondta Liam.
- Hé! - szóltam közbe röhögve. (1.fejezet)

- Épp ez az! - feleltem. - Semmi. Tegnap is, amikor énekeltünk, mellette ültem, aztán minden jól ment. Egészen addig amíg Joey meg nem érkezett. Onnantól borult minden.
- Igen, az agyad is. - szólt közbe Louis. (2.fejezet)

Az elmúlt három hónapban Niall szinte összenőtt a telefonnal, mindennap beszéltek legalább négyszer. Ráadásul Niall telefonálás közben a telefont ölelgette (???), amitől az kissé megviselt lett. (3.fejezet)

És a kép a következő volt: Alice üti Liam fejét, Liam Niallt üti, Niall pedig, nos ő pedig Liam mögött a kanapét (???) verte nagy bőszen. Asszem' kicsit célt tévesztett... (3.fejezet)

- Mit nézzünk?
- Démonok között! - mondta Lou.
- Annabelle! - ordította Liam.
- Jaaj nee!! - mondta elsápadva Sarah.
- Olyan film nincs. - mosolyogtam rá. - Mit szólnátok a...
- This is us! One Direction!! - szakított félbe Niall.(...)
- Kicsit sem vagy egoista! - mondta Louis. (3.fejezet)
Ahogy ott öten beszélgettünk viszonylag csendben, óriási nagy robaj tört be hozzánk az ablakon át. Azt hiszem Green Day-t hallottam. 
- Na, Harry bulizik. - röhögött Louis. (4.fejezet)
Számomra én őrült tempóban futottam, ő hozzám képest szabályosan rohant. AZ már biztos, hogy szabadba nem megyek el futni vele. Fél óra után szabályosan leestem a gépről. Kicsit túlbecsültem a képességeimet. (4.fejezet, Sarah szemszöge)

- Szerintem is. Bár nincs miért aggódnia, Sarah szereti. - mondtam.
- Borzasztó ízlése van a csajnak. - töprengett Liam. (5.fejezet)
- Bakker ti nagyon összeilletek! - mutatott Liam Niall-re és Al-re. - Niall és Harry kivételével mindenki egyedül. Az a mindenki két ember, fú de megmagyaráztam. - röhögte ki magát. (5.fejezet)

- Na? - kérdezte Al.

- Hát - vakargatta meg a tarkóját. - velem jön! - vigyorgott.

- Király! - mondtam.

- LOOOOLL!!! - üvöltötte el magát Niall.

- Mi van vele? - kérdezte Harry.
- Fanfiction-t olvas magáról.(5.fejezet, Louis szemszöge)

- Mehetünk? - kérdezte Liam. Tőlem (!!!).
- Ööö..mi van? - röhögtem.
- Együtt megyünk így senki nem lesz egyedül!
- Jézusom. - mondtam. - Menjünk. (5.fejezet, Louis szemszöge)

Aztán Liam a labdába rúgott...én még időben elhajoltam, hál' istennek jók a reflexeim, de szegény Niall-t telibe gyomorszájon találta.

- Úú bocsi! Azt hittem Louis jön ott. - magyarázkodott Liam.

- Te hülye, melletted álltam. - mondta Lou.
- Ja tényleg. - csapott a homlokára. (6.fejezet)

- És mitől ájult el?? - kérdeztem, a kelleténél hangosabban.
- Elesett, vagy mi. - válaszolta Niall. - De amúgy itt állok 2 méterre tőled és nem vagyok süket, de ha így folytatod az leszek. (6.fejezet)
- Áá dehogy!! Azt mondta, nincs senki aki fontos lenne számomra és akit teljes szívvel szeretnék, holott pont ő az az ember, akiért tűzbe mennék, de nem, nem bántott meg. - hadartam el mosolyogva a monológot ismét.

- Harry Styles, a bosszúálló. - mondta Niall. (7.fejezet)

- Szia. Liam vagyok! - mutatkozott be.

- Liam, agyrázkódásom van nem amnéziám. - mondta Harry, mire mindenkiből kitört a nevetés. (8.fejezet)

- Harrryyyy! - szaladt felém Sarah majd a nyakamba ugrott, mire felnyögtem, erre ő felsikított. - Úristen, ugye nem törtem el a bordádat megint? Ugye minden oké?
- Semmi baj, csak kicsit nagy slunggal jöttél. (9.fejezet)
 
- Na akkor ezt megünnepeljük, megyünk vacsizni? - kérdezte Niall.
- Még haza se értem, de neked már a kaján jár az eszed. - mondtam.
- Már megbocsáss, de már 3 órája itthon vagy! - közölte halál komolyan. (9.fejezet)

- Akkor marad a felállás úgy ahogy múltkor? - kérdezte Liam, mire Louis csak a fejét fogta. - Marad. - válaszolta meg saját kérdését. (9.fejezet)

- Jó estét. Mit hozhatok? - jött oda a pincér.

- Kezd te. - mutatott Harry Niall-re.

- Hát akkor én kérnék... - és konkrétan itt a fél étlapot felsorolta, szerencsétlen pincér meg csak körmölt és körmölt.

- Rendben. - tépte le a teleírt papírt. - Máris hozom az ételeket.

- Ez még csak az övé volt. - mondta Harry Niall-re mutatva.
A pincér szeme kikerekedett, aztán felvette a mi rendelésünket is.(9.fejezet)

Durván a film közepén járhattunk, amikor egy rohadt nagy mennydörgés rázott meg mindent. Sarah pedig egy óriásit sikított.
- Azta kurva! - mondtam. - Sarrie, kiszakadt a dobhártyám!

- Bocsi. - mondta nevetve. (10.fejezet)

- Szerintem menjünk aludni. - mondta.
- Szerintem is. Jó éjt. - mondtam.
- Harry!
- Igen?
- Hol a szobám? (10.fejezet)

- Harold Edward Styles, ha nem mondod el azonnal hogy mi van, esküszöm agyon nyomlak! - mondta, miközben kezeivel még mindig csupasz mellkasomon támaszkodott.
- Jó elmondom. - mondtam, majd lerántottam magam mellé, és most én voltam olyan helyzetben, mint ő percekkel ezelőtt. - Csak az van, hogy nem tudom levenni rólad a szememet, mert olyan jól áll neked a pólóm. - mondtam, mire elpirult. Hát igen, Sarah zavarba hozása a kedvenc időtöltésem. - Jól áll ez a szín. - mutattam az arcára, mire csak egy vállba verés volt a jutalmam. (11.fejezet)


- Harry?
- Hm?
- Megtennéd nekem azt a szívességet, hogy felöltözöl? - kérdeztem.
- Hááát....nem. - mondta vigyorogva. - Figyelj, te sem vagy normálisan felöltözve drága. Csak egy fehérnemű meg az én pólóm van rajtad, szóval...
- Hagyjuk inkább. - mondtam. (11.fejezet)

Aztán meghallottuk, hogy valaki jön le a lépcsőn. Ijedten fordultam Harry felé, aki csak értetlenül nézett a lépcső felé.
- Kajaszagot érzek. - jelentette ki álmos fejjel Niall. (11.fejezet)


- Hülyeségben Harry és Niall viszik a prímet. Ők a leghülyébbek. - harapott mosolyogva a reggeliébe. - Persze, ezzel nem azt mondom, hogy Liam és én normálisak vagyunk.
- Niall inkább csak éhes, mindig. (12.fejezet)


- Olyanok vagytok mint két kisgyerek. - mondtam. - Néha mégis ti vagytok a legfelelősségteljesebbek.
- Elvégre én vagyok a rangidős. - mondta Louis.
- Agyilag nem. - kontrázott Liam. (12.fejezet)

- Ti meg mégis min nevettek? - kérdeztem Niall-t és a göndörkét. Ha, ez lesz az új beceneve.
- A legu-legutó-legutóbbi kon-konerten-ami-amikor Li-Liam - Niall nem tudott végigmondani egy értelmes mondatot, annyira röhögött. - Szóval. amikor Lia-Liam fel-felhúzta Ha-Harry pólóját...És nézd az ő a-arcát. - röhögött és közben a TV-re mutatott. (12.fejezet)

Harry-ből elég fura hang jött ki nevetés gyanánt, Niall pedig majd megfulladt. Ezt már mi sem bírtuk, szóval belőlünk is kitört a nevetés. Harry mellettem úgy nevetett majd össze esett, Niall a térdén támaszkodott, Louis a falba verte a fejét kínjában, Alice és Liam az asztalra borulva nevettek. Hát igen hangos társaság voltunk abban a percben. (12.fejezet)

- És ti együtt vagytok? - kérdezett rá, azt hiszem Amy a kényesebb témára. Én éppen ittam, és a kérdésnek köszönhetően félre nyeltem. Harry ijedtem paskolta a hátamat.
- Még nem. - mondta, miközben továbbra is finoman csapkodott.
- Harry elég lesz már, kiszakad a tüdőm! - mondtam.
- U...bocsi. (13.fejezet)

Fel akartam menni az emeletre, mire négyen rohantak felém egyszerre, én pedig elsikítottam magam.
- Srácok, már fel tudok menni egyedül! - kiáltottam.
- Ja, tényleg. - nevetett Niall, mire mindenkiből kitört a nevetés.
- Hülyék vagyunk vagy hülyék vagyunk? - kérdezte Liam.
- Erre most őszintén válaszoljak? - kérdezte Lou, mire megint nevettünk.(13.fejezet)

- Most már értem. - mondtam.  Kintről mozgolódást és egy elég morbid nevetést hallottunk.
- Niall. - mondtuk egyszerre, majd elnevettük magunkat.(...)
- Nialler mi volt ez a morbid kacaj. - kérdezte Harry, mire mindenki jót nevetett. 
- Ja, hát...ne is kérdezd. - mondta "gondterhelten". (14.fejezet)

- Harry, Louis álljatok meg és öltözetek fel! - kiáltotta Lou, a fiúk fodrásza. Nekem már fájt a hasam a sok nevetéstől, de ezen nem lehetett nem nevetni. Az egészet Louis kezdte a "Nem öltözök fel!" kiáltással. Aztán Harry csatlakozott hozzá, így már ketten rohangáltak. Gyermekded lelkek... (16.fejezet)


- Olyan aranyos vagy Harry! - mondtam két csók között.
- Ó tudom. És rendkívül rendes is, és még jóképű is. - mondta a csók után.
- És szerény is. - mondtam... (17.fejezet)

Harry kipattant az ágyból, felöltözött, majd segített felkelteni a többieket, ami nem volt egyszerű. Louis azt ordította, hogy ő márpedig nem kel fel, mert álmos és telefonál. Az mondjuk nem tudjuk hogy jött ide, de mindenesetre ráhagytuk. (17.fejezet)

- Mi van? - kérdezte nevetve.
- Semmi, csak fura, hogy a biztos család helyett egy idiótát választottál. - öleltem magamhoz. Kezeit megpihentette mellkasomon, tengerkék tekintetét pedig rám emelte.
- Igazából igen fura. De ez van. - mondta. - De nem vagy idióta olyan értelemben. Te csak furcsán normális vagy, enyhe hülyeségi beütésekkel. - nevetett. (18.fejezet)

- Figyelj, szedd össze magadot, oké? - kezdte Louis, de Niall félbe szakította.
- Magadot? - mosolygott. - Direkt mondtam úgy! (19.fejezet)

- Normális esetben azt mondanám a kajától. De ez most nem az. Várjunk csak! - tartott egy kis szünetet amíg gondolkozott. - Ez most azt jelentené, hogy fizettek nekem kaját?
Liam hátradőlt a fotelben és elmotyogott egy "istenem"-et, Louis a fejét fogta, én meg csak nevettem. Niall kezd újra a régi lenni. (19.fejezet)

- Szia Bébi. Mi a helyzet?
- Szia. Át tudsz jönni, mondjuk úgy egész éjszakára? - szólt a telefonba.
- Miért?
- Mert beszarik vagyunk. (19.fejezet)
 
- Ejha! De csinos valaki! - dicsért meg Liam. 
- Köszönöm. - mosolyogtam. 
- Ha esetleg Harry nem válik be, én még itt vagyok jelentkezőnek. - súgta oda nekem Louis, mire csak elnevettem magam. 
- Hé haver le lehet szállni a barátnőmről. - állt meg előttem Harry nevetve. Mivel a bandában ő a legmagasabb Louis pedig a legkisebb elég vicces, amikor egymás mellett állnak. Louis felemelte két kezét védekezőn maga elé, és csak röhögött, ahogy mindenki. (21.fejezet)
 
"I've got fire for a heart
I'm not scared of the dark"
- Jéé ez én vagyok. - lepődtem meg, mire Sarrie-ből kitört a nevetés. - Jesszusom Harry. (21.fejezet)

- Mibe fáradtál el így Lou? - kérdezte Harry.
- Niall és én elmentünk kajáért. Igen ám, csak vagy 100 lány észre vett minket és kergetni kezdett. Mi meg szaladtunk. Szerintem a fél várost körbefutottuk, mire Liam jött értünk. (21.fejezet)
 
- De most már tényleg megyek. Szép álmokat. 
- Köszi. - felelte Harry.
- Én a lányokra gondoltam. - nevetett Lou.
- Látod Lux bébi, Louis bácsinak még ilyenkor is van ereje poénkodni.(21.fejezet)

- Jesszus! Te mit csináltál? - kérdeztem tőle, miközben megöleltem.
- Hát az úgy volt... - kezdte mosolyogva. - Mentem, mentem, mentem, rosszul léptem, összeestem. Felálltam, vissza estem. (22.fejezet)

- Látod keresztanyu? Ott a kocsim. Egy Ducatti. Olyat fogok kapni Harry bácsitól.(...)
- Lux bébi, először is, az Bugatti. Másodszor, mi az, hogy olyat veszek neked?
- Hát, hogy olyat kapok majd tőled.
- Nem póni kell neked? - vonta fel egyik szemöldökét Hazza.
- Hát...de. Mindkettő! (22.fejezet)

- Harry nem kéne lassítani? - kérdeztem.
- De, kéne. Csak hogy törött lábbal nehéz, egy lábbal meg tuti elfordulok. De egy próbát megér. - majd az ép lábát hozzáérintette a talajhoz és akkorát taknyolt, hogy még én is megijedtem. A hátán feküdt ott, ahová repült a hintából, nem mozdult és nem is szólt semmit. - Harry! - kiáltottam kétségbeesetten a nevét, majd odaszaladtam hozzá, nagyon féltem, hogy történt vele valami baj. De nem. Letérdeltem a nevetéstől fuldokló barátomhoz, aki a fejét fogta. - Istenem, hogy lehetek ennyire béna??!! - nevetett, majd megveregette a saját vállát. - Gratulálok Harold, megint alakítottál. Erre is csak te vagy képes. (22.fejezet)

- Lux már alszik?
- Elvileg Louis altatja. Vagy Lux Louis-t.- gondolkodott.(22.fejezet)

- Pimasz vagy és piszkos a fantáziád. - mondtam.
- Aucs. Ez fájt. - kapott a szívéhez tettetett sértődöttséggel. - Nem tehetek róla na! Férfiból vagyok, te meg nőből, és hát néha... - Ne folytasd kérlek! - vágtam közbe nevetve, de ő csak befejezte. - ...elkalandozik a fantáziám. (23.fejezet)

- Amúgy - szólt hozzám Alice. - Jó hogy itthon vagytok. Kezdtem már megőrülni ettől a három hülyétől. - mutatott a Niall-Louis-Liam trióra.
- Most mé'? - játszotta a sértődöttet Louis ráadásul még bandzsított is, mire mindannyiunkból kitört a nevetés. (24.fejezet)
- Jesszus Harry nem szóltál, hogy hívjam fel anyámékat!
- Mondtál nekem olyat, hogy szóljak? - nézett rám meglepetten...(24.fejezet)
 
- Köszönöm. - mosolyogtam. - Akkor ezért nem szóltál, hogy hívjam fel a szüleimet igaz? - Viccen kívül, azt tényleg nem hallottam. - nevetett. (24.fejezet)

Niall:- Mindig van egy menekülőút. Mindig a remény hal meg utoljára...
- Aztán én... - szóltam közbe. Niall:- Most kussolsz, mert kibaszott nagy eget rengető bölcsességeket akarok mondani! (24.fejezet)

- Nagyon hiányoztál! - mondta Niall drámaian és egy puszit adott az arcomra.
 - Ember mi van veled? - kérdeztem. - Együtt utaztunk te észlény. - mondtam röhögve.
- Há' mi van veled asszony? - kiabált közbe Louis, mire mindenkiből kitört a nevetés.(25.fejezet)

- Azt ne mondd, hogy bármelyiket nem élvezted a kettő közül! Én úgy emlékszem, legalábbis a hangok amiket kiadtál, azt bizonyítják, hogy élvezted!
- Persze Harry, kiabálj még hangosabban, szerintem Niall szülei a szomszédban nem hallják! - Szeretnéd? (25.fejezet)

- Tudtam ám. - mutogatott rám Louis röhögve.
- És te még néhány hete szakítani akartál ezzel a nővel. - veregette meg a vállam Niall. Én nem tudom mi van ezzel a gyerekkel, de mostanában egyre többször van igaza. (25.fejezet)

2 megjegyzés:

  1. Hjaaj te nagy poéngyáros vagy! ♥
    Imádlak tesó! Hisz jó a humorod!
    Bárcsak nekem is ilyenem lenne xd
    De én ilyen vicceket gyártani de ehhez én kevés vagyok mint téliszalámiban a hóesés!
    Szeretlek! Love my Sister ♥

    VálaszTörlés
  2. kevés vagy mint téliszalámiban a hóesés? És még azt mondja nem tud viccelődni..XD
    Nagyon imádlak, amiért írtál, és köszönöm a dicsérő szavakat <3
    Love my sister :P
    All the love, M

    VálaszTörlés