2015. augusztus 4., kedd

16.fejezet: Are you with me...

 
16. Are you with me...
~ https://www.youtube.com/watch?v=VjHMDlAPMUw ~


~ Sarah ~

Még akkor is mosolyogtam Harry háttérképén, amikor végzett a zuhanyzással. Mint mindig, most sem tudtam levenni a szememet róla.
- Harry?
- Mondjad Bébi. - elmosolyodtam, hogy ígéretéhez híven tényleg a Bébije vagyok.
- Szóval, jó a háttérképed. - mondtam mosolyogva.
- Az ébresztő. - mondta. - Louis csinálta. - mentegetőzött.
- Nem baj. Tetszik. Majd kell nekem. - mondtam, és odaléptem hozzá egy csókért, amit meg is kaptam.
- Gyere, menjünk le. - mondta két csók között, és kezét az enyémre kulcsolta.
A lépcső alján még egyszer magához húzott és megcsókolt.
- Hé ifjúpár! Ezt hagyjátok meg estére! - mondta Louis, miközben eltette a telefonját.
- Hülye. - mondtam egyszerre Harry-vel, mire egymásra mosolyogtunk. Imádom amikor mosolyog. Amikor megjelennek a gödröcskéi, és amikor a mosolyával erőt és vidámságot sugároz.
- Mikor mutatjuk meg? - kérdezte Liam és Niall.
- Amikor Al is leért. - mondta Harry.
- Miről van szó? - kérdeztem.
- Meglepetés. - mondta Louis.
- Igeeen?
- Igeeen. - cukkolt Niall, amin a többi fiú jót nevetett.
- Ahj már, mikor tudom meg mi lesz az?
- Most. - mondta Harry, és a lépcsőn épp lefelé igyekvő Alic-re nézett.
- Jó, akkor üljetek le. - mondta Liam. Leültünk, és mint akik kivégzésre várnak, olyan fejet vághattunk, mivel egyikőnk sem tudta mi lesz. Aztán Harry énekelni kezdett:

 "I've got fire for a heart,
I'm not scared of the dark,
You've never seen it look so easy,
I got a river for a soul,
And baby you're a boat,
Baby you're my only reason."

Majd Louis folytatta, aztán Liam, végül Niall, a refrént pedig mindannyian énekelték:

 "If I didn't have you there would be nothing left
The shell of a man who could never be his best
If I didn't have you, I'd never see the sun
You taught me how to be someone, yeah

All my life
You stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights
They can't blind me
With your love, nobody can drag me down

All my life
You stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights
They can't blind me
With your love, nobody can drag me down


Nobody, nobody
Nobody can drag me down
Nobody, nobody
Nobody can drag me down


I got a fire for a heart
I'm not scared of the dark
You've never seen it look so easy
I got a river for a soul
And baby you're a boat
Baby you're my only reason


If I didn't have you there would be nothing left (nothing left)
The shell of a man who could never be his best (be his best)
If I didn't have you, I'd never see the sun (see the sun)
You taught me how to be someone
Yeah


All my life
You stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights
They can't blind me
With your love, nobody can drag me down


Nobody, nobody
Nobody can drag me down
Nobody, nobody
Nobody can drag me


All my life
You stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights
They can't blind me
With your love, nobody can drag me down


All my life
You stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights
They can't blind me
With your love, nobody can drag me down


Nobody, nobody
Nobody can drag me down
Nobody, nobody
Nobody can drag me down

Nobody, nobody
Nobody can drag me down
Nobody, nobody
Nobody can drag me down."


- Ez mi volt? - kérdeztük szinte egyszerre Al-el. Mindkettőnknek nagyon tetszett, hihetetlen, hogy mennyire jól énekeltek a srácok!
- A 'Drag me down'. - mondta Harry. - Jó volt?
- Még hogy jó? Ez eszméletlen! Ez...ez annyira jóóó! - mondta Alice.
- Szerintem is nagyon jó volt. - mondtam Harry-nek, mert időközben odamentem hozzá.
- Akkor örülök. - mondta, majd egy puszit nyomott a homlokomra. Mialatt hallgattuk Al ujjongását, Harry neki háttal fordított, két erős karjával átölelte a derekam, az állát pedig a vállamon pihentette. Néha még egy-egy puszi is jutott nekem. Észre sem vettem, de minden szem ránk szegeződött. Négy fülig érő vigyor köszöntött ránk.
- Mondtam már hogy kibaszott cukik vagytok? - kérdezte Al.
- Köszi. - nevettem. Soha nem hittem volna, hogy Harry a barátom lesz. És azt sem, hogy a srácok nem ellenzik. És Harry...soha nem voltam még ilyen boldog. A tudat, hogy számítok neki, és hogy mennyire szeret, amit ki is mutat...fantasztikus...
- Min gondolkozol? - kérdezte Harry.
- Tetszett a szám. És rajtunk. - pusziltam meg az arcát, mire elmosolyodott.
- A holnaputáni koncerten előadjátok? - kérdeztem.
- Aha. - mondták egyszerre.
- Úgy várom már! - mondtam.
- Jövök mindjárt. - mondta Harry, mire bólintottam.
- Sarah, mutatok valamit. - mondta Lou. Majd felém tartotta a telefonját, mire el kellett mosolyodnom. Mi voltunk rajta, a reggeli csókunk közben.

 

- Úristen Loui, ez kell! - mondtam. Új háttérképem lett a telefonomon...

~ A koncert napján ~ 

- Harry, Louis álljatok meg és öltözetek fel! - kiáltotta Lou, a fiúk stylistja. Nekem már fájt a hasam a sok nevetéstől, de ezen nem lehetett nem nevetni. Az egészet Louis kezdte a "Nem öltözök fel!" kiáltással. Aztán Harry csatlakozott hozzá, így már ketten rohangáltak. Gyermekded lelkek...
A koncert fergeteges volt, Alice-el végig sikoltoztuk, mint mindig. Aztán a fiúk belekezdtek a Little Things-be. Harry végig engem nézett, majd a szám végén így szólt a mikrofonba.
- Are you with me Bébim. - és itt jött el a pillanat, hogy az örömtől elkeztem könnyezni. - Remélem tudod, hogy nagyon-nagyon szeretlek.

 


Ezt persze Harry is érszre vette, és rögtön korrigált.
- Csak ne sírj. Azt utálom. Emberek! Az ott, az a lány, - mutatott rám. - A barátnőm. És szeretem, mindennél jobban!
- Alice Moonlight-ot és Sarah Baker-t várjuk a színpadra. - konferált fel Liam, mire az arénában mindenki nevetni kezdett. Felmentünk a színpadra, mindketten kaptunk csókot és ölelést. Néhány rajongó mint láttam, nem nagyon örült nekem, de Harry odasúgta nekem, hogy ne aggódjak.
Elénekelték többek közt a Trough the dark-ot, a Spaces-t, a Where do broken hearts go-t a Mindnight Memories-t is, majd következett a Drag me down. A rajongók az új, ismeretlen dallamok hallatán sikítozni, ugrálni kezdtek, na és persze videózni.
- Baby you're my only reason. - énekelte Harry, majd rámnézett és vidításként elmosolyodott. A szemeim még mindig könnyesek voltak, de már inkább nevettem, mintsem sírtam.


http://33.media.tumblr.com/f119f488b9dc39e361073480a18288a6/tumblr_np4l79k9Cz1txn4tso6_500.gif 

Rájöttem, hogy nincs okom a sírásra. Joey-tól távol vagyok, keresik őt a rendőrök Londonban. Rájöttem, hogy én a tudatba voltam szerelmes, abba hogy van barátom, nem pedig Joey-ba. Joey cigizett, drogozott, ivott de ezt sosem hangoztattam. És vert...soha nem vitt sehová, nem beszélgetett velem... Soha nem mondta, hogy szeret. Harry nem cigizik, nem iszik, nem drogozik. Nem üt meg. Egy nap legalább háromszor a tudtomra adja, hogy szeret. Velem van. Vigyáz rám. Mellette biztonságban érzem magam...Soha nem gondoltam volna, hogy én még lehetek boldog...Azon a napon, amikor Harry másodjára mentett meg Joey-tól, akkor tudatosult bennem, hogy el KELL mondanom neki, hogy szeretem. Főleg miután ő bevallotta, szeret engem. Mindenben teljes mértékben mellettem áll, és segít.  Nem hiszem, hogy lehetek még ennél is boldogabb...És ezt a boldogságot neki köszönhetem...


 

--------------------------------------------------------------------

Halihó! :)
Elhoztam nektek a következő részt. Az előző részhez köszönöm Muszi a kommentet, megtisztelsz testvér xd <3 
Unatkoztam, szóval most feltettem hogy boldogítsalak titeket. xd
Remélem tetszett. Hagyjatok nyomot magatok után ;)
All the love, M

Előzetes: 17. fejezet: Balhés találkozás 
"- Harry Styles. - nyújtottam kezet. Mr.Baker jó erősen szorította meg a kezem, gondolom le akarta tesztelni, hogy mennyire bírom  a fájdalmat.
- Andrew Baker. - mondta. - Szóval te vagy az, akit pofán kell vágnom?"

6 megjegyzés:

  1. Hu. Baszki. Imadom. Imadom imadom imadom. ♥_♥ Drag me down.. ugy remeltem hogy benne lesz :) imadlak Palko minden elismeresem! ♥

    VálaszTörlés
  2. Csak neked (is), csak most <3 Köszönöm, igyekszem.
    Én is imádlak :)
    All the love, M

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Elkészül a kritikád. :) http://blogoscuccok.blogspot.hu/2015/08/kritika-106.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, olvastam ;)

      Törlés
    2. Fuhú...imádom amit csinálsz testér...imádom de komolyan! Fényt hozol a letargiába...és igazad volt azzal hogy mit csinál a 1d...elhiteti hogy fontos vagy...
      Imádom amit csinálsz!!
      Ezer csók: Muszi <3

      Törlés
    3. Jázi ♥
      Köszönöm hogy írtál. Köszönöm a dicsérő szavak annak ellenére hogy nem érdemlem meg.
      Ugye ugye? Nem is olyan hülye ez a Petra mint gondolnánk xd
      I love my sister ♥
      All the love, M

      Törlés