2015. május 1., péntek

Bevezető ~ It's time to get up!

 
Bevezető ~ It's time to get up!
 Zene
×Van hozzá linkelve egy zene is, itt a szöveg felett!×  
- Harry könyörgöm, figyel már! - mondta Lois.
- Bocs, figyelek. - feleltem.
- Nem tudom merre jársz, de jó lenne, ha ideérnél.
- Én tudom merre jár! - ordította Niall.
- S-el kezdődik és arah-val végződik. - vigyorgott Liam.
- Jól van srácok le lehet akadni a témáról! - mondtam mosolyogva.
Pár perccel később megérkezett az emlegetett személy. Belépett a szobába, szemével körbepásztázta a helységet, engem keresve, majd amikor megtalált, elmosolyodott, odalépett hozzám és lágyan, de annál szeretetteljesebben megcsókolt. Az idilli pillanat nem tartott tovább fél percnél, mert a fiúk elkezdtek nagyban 'húú'-zni.
- Na a próbának vége, én mentem. - köszöntem el.
- Te Hazza! - kiállt utánam Liam.
- Igen?
- Ésszel! - majd mindenki röhögésben tört ki.
- Oké, értettem.
 Borzasztó sok séta után, kb. 20 métert tettünk meg a szomszédba, Sarah-hoz, szinte beestem az ajtón, majd ráestem a kanapéra. Sarah mosolyogva mellém ült egy tál popcornnal a kezében.
- Mit nézünk? - kérdezte.
- Téged. - mondtam. - Amúgy nem tudom. Mit gondolsz, van merszed a Démonok közöttre?
- Ijaj...hát jó. De csak mert múltkor végignézted velem a romantikus filmet, igaz háromszor belehaltál, de végignézted velem. Szóval jöjjön a Szellemek között!! - mondta lelkesen.
- Démonok. - mondtam visszafojtott nevetéssel.
- Akkor az.
Elkezdődött a film, Sarah pedig szorosan mellém bújt a kanapén. Asszem' este nem fog aludni.
- Félsz?
- Még nem annyira.
És ahogy ezt kimondta, akkorát sikított, hogy szerintem még Tommo-ék is hallották a szomszédban az emeleten.
- Na jó, most már félek. - fúrta a vállamba az arcát.
- Kikapcsoljam?
- Nem kell, csak marad itt, jó?
- Nem terveztem, hogy elmegyek, ha nem baj. - mondtam mosolyogva, majd még szorosabban magamhoz öleltem.
És ebben a pillanatban minden elhalkult, majd minden eltűnt. A kaja, a kanapé, Démonok között, de még Sarah is. Átvette a helyét a sötétség, és Louis, Niall és Liam hangja. Énekelték az It's time to get up-ot, ketten ugráltak az ágyre csak énekeltek, ugráltak, üvöltöttek. Nagy nehezen rájöttem, hogy ez mind csak álom volt, Sarah, a film, minden.
(Itt a video:)

De a fiúk csak nem hagytak békén. ,,It's time to, get up!!" ez volt az ébresztés.
- Felkeltem! - ordítottam az ágyból felkelve, majd vissza is ereszkedtem a párnára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése