2015. május 14., csütörtök

4. rész: Edzőterem

Sziasztok!
Köszönöm a kommentet, és a pluszokat. Nagyon hálás vagyok. :)
Erről a részről csak annyit, hogy ebben megismerhetjük egy kicsit jobban Sarah-t, hogy ő hogy áll a dolgokhoz. Hát remélem tetszeni fog, és kapok egy-két hozzászólást! ;)
Jó olvasást!


 
4. Edzőterem
~ https://www.youtube.com/watch?v=8TpWaaKMPeI ~

~ Harry ~

Azt hiszem, eddigi életemben, ezt a napot vártam a legjobban.
Reggel, miközben Sarah-t vártam, idegesen járkáltam fel-alá a nappaliban, tördeltem a kezem, és a srácok na meg Alice agyára mentem.
- Harry ülj már le, már én szédülök! Mit izgulsz? - kérdezte Alice.
- Én nem izgulok. - mondtam idegesen. - Csak aggódom miatta. Mi lesz ha Joey megtudja, hogy velem van?
- Mit gondolsz, Sarah miért ezt a napot választotta? Joey korán reggel elment a haverjaival egész napos bulizásra, csak holnap reggel jön haza. - mondta. - Sarah nem hülye.
- Tudom. - mondtam megnyugodva. - Nem mondta mikor jön?
- Lányból van, szóval soká. - mosolygott.
Nem válaszoltam semmit, csak mosolyogtam és kilépem az ajtón, és egyenesen a kocsimhoz mentem.

~ Sarah ~

Kicsit késve, na jó sokat késve értem át Harry-ékhez. Kicsit elment az idő, mert nem találtam megfelelő ruhát, ami jó ahhoz, hogy edzek, ráadásul nem akárkivel, Harry Styles-al! Nem nézhetek ki, mint valami jött-ment útszéli valaki (mondjuk, amúgy sem szoktam úgy kinézni), nem jelenhet így meg velem. Így is ciki lesz neki velem mutatkozni. Meg jól akarok kinézni. Jaaj, de miért is akarok én tetszeni neki?
- Sziasztok! - köszöntem úgy általánosságban. Szememmel körbepásztáztam a szobát őt keresve, de nem találtam. - Harry?
- Elment. Mindjárt jön. - mondta kedvesen Niall.
- Ja oké. - mondtam kicsit csalódottan, majd leültem.

~ Harry ~

London forgalmas utcáin autózva, kormányon dobolva az idegességtől haladtam hazafelé, hogy felvegyem Sarrie-t. Muszáj volt elintéznem, hogy senki ne legyen a teremben. csak mi. Nem akarom, hogy letámadják miattam.
Hazafelé megszólalt a rádióból az egyik kedvenc Green Day számom. 
 ~ https://www.youtube.com/watch?v=rnCxkJU_YhY ~
 Felhangosítottam csutkára a rádiót és hagytam, hogy az Összetört álmok sugárútja megnyugtasson. Végül is, most az összetört álmommal van közös programom. Éljen.
Az egyik pozitívuma ha énekes vagy az az, hogy bármit énekelsz is, nem kínszenvedés hallgatni senkinek. Szóval bömbölő rádióval, énekelve kanyarodtam rá a házunkhoz vezető útra.

,,My shadow's the only one that walks beside me,
my shallow hearts the only thing that's beating,
sometimes i wish someone out there will find me
til then i walk alone."

Az énekléstől, és a bömbölő zenétől lenyugodtam ugyan, de ahogy egyre közelebb értem a házhoz, megint izgultam. Csak tudnám miért?!?...Mindegy, csak nyugisan, csak lazán...

~ Sarah ~

Ahogy ott öten beszélgettünk viszonylag csendben, óriási nagy robaj tört be hozzánk az ablakon át. Azt hiszem Green Day-t hallottam.
- Na, Harry bulizik. - röhögött Louis.
- Na hali. - lépett be Harry.
- Újra Green Day láz? - kérdezte tőle Liam.
- Tudod jól, hogy nem tudom megállni, hogy ne tekerjem fel a hangerőt. Főleg a Boulevard of broken dreams-nél. - mosolygott hihetetlenül aranyosan. De mióta tetszik nekem a mosolya? - Mehetünk?
- Igen! - ugrottam fel vidáman, talán kicsit túl is pörögtem. Alice sokat sejtő pillantást lövellt felém, mire én csak visszanéztem rá ugyanúgy. Hiába, a tudat, hogy Harry-vel van közös programom, a látszat, hogy ő milyen hihetetlenül laza és mennyire jól néz ki, teljesen lenyugtatott, pontosabban felpörgetett. Harry kinyitotta az ajtót és tartotta amíg kimentem, majd a kocsi ajtaját is kinyitotta.
- Hoztam neked csokit. - mondtam és odaadtam a Twixet.
- Köszi. -röhögött. - Kéred az egyiket?
- Nem. Nekem is van! - jelentettem ki büszkén.
- Ez kész. - röhögött majd beleharapott, mindkettőbe, egyszerre.
- Miért harapod le egyszerre? - kérdeztem, mert tényleg nem tudtam.
- Mert nem akarom, hogy a másik magányos legyen egyedül. - közölte halál komolyan.
- Jézusom Harry! - tört ki belőlem a nevetés.
AZ út hátra levő része nagyon jó hangulatban telt, mindenen nevettünk. De tényleg.

Amikor odaértünk és bementünk, meglepődtem. Ugyanis London határán ugyan, de a legforgalmasabb edzőteremben voltunk, de rajtunk kívül nem volt ott senki.
- Hű de üres. -mondtam, mire Harry kicsit zavarba jött. - Merő véletlenségből nincs valami közöd ehhez?
- Merő véletlenségből, de van hozzá közöm. - mondta. - Itt voltam délelőtt, szólni, hogy ne legyen itt senki, meg biztosítsák be a terepet, gondolok itt az újságírókra. Nem akarom, hogy miattam csesztessenek téged.
Annyira elpirultam, hogy csak a padlót bámultam. - Aranyos tőled. Köszi. De miért csesztetnének?
- MIattam. Tudod, One Diection, legutolsó értesülések szerint szingli vagyok, most meg megjelenek itt egy lánnyal kettesben. Szóval érted.. - mosolygott.
- Értem. - mosolyogtam vissza rá, aztán elkaptam a tekintetem, ugyanis Harry levette a pólóját(!!!).
- Mit csinálsz?
- Így szoktam edzeni. Zavar? - kérdezte.
- Nem. - pirultam el, ahogy fölém tornyosult meztelen felsőtestével.
- Futógép? - nyújtotta felém a kezét, hogy felsegítsen.
- Futógép. - mondtam.
Harry elfoglalta az egyik, én pedig a mellette lévőt. Feltekerte a rádiót, szóval szóltak a legjobb DJ-s remixek és mixek. Köztük egy One Direction is, a 18. Az tetszett a legjobban.
~  https://www.youtube.com/watch?v=NGw7G6-G904 ~
Számomra én őrült tempóban futottam, ő hozzám képest szabályosan rohant. AZ már biztos, hogy szabadba nem megyek el futni vele. Fél óra után szabályosan leestem a gépről. Kicsit túlbecsültem a képességeimet.
- Most mit csinálunk? - kérdeztem levegőt kapkodva.
- Én súlyzózom. - mondta, és elkezdte összerakni magának. - De te szerintem has-izmozz. - nevetett.
- Aha, és mivel?
- Nem vagy kövér, eszedbe se jusson! - mondta ellentmondást nem tűrő hangon. Vette a célzást. Vicces.
A haspad ott volt a súlyzók mellett, szóval leültem rá és néztem. Vagyis inkább bámultam. Egyszerűen nem tudtam levenni a szememet róla, az izmos hasáról, a karjairól, az arcáról, a tetoválásairól, legfőképp a kedvencemről, a pillangóról. Ahogy ritmikusan emelte a súlyzót látni lehetett, ahogy az izmai dolgoznak. Hihetetlen látvány volt, és nagyon bámultam.


 


Hihetetlen, hogy valaki ennyire jól nézzen ki! És hogy lehet, hogy még szingli?? AZ a lány, akiért odavan, az meg egy hülye!! Egy ilyen pasit elhalasztani!! Nagyon nagy hülyeséget csinált az a csaj!!

  

- Nem fog magától gyarapodni a hasizmod. - mondta mosolyogva nekem. Én gyorsan megráztam a fejem, hogy ne bámuljam annyira.
- Jó oké. - mondtam le sem véve a szememet róla. Sarah ébredj már fel cseszdmeg!! Ne bámuld annyira!! Annyira...

Útközben hazafelé éppen rajtam röhögtünk, amikor felcsendült a rádióban a 21 Guns. Dúdolni kezdtem és ezt Harry észrevette és felhangosította. Imádom!
~  https://www.youtube.com/watch?v=r00ikilDxW4 ~
- Nem tudtam, hogy szereted a Green Day-t. - mondta, miközben én énekeltem.
- Utánatok ők a kedvencem! - mondtam. - Énekeld el nekem!! - kérleltem.
- De hát énekli a frontember! - mondta.
- De én a te hangodon akarom hallgatni!! Kérlek! - néztem rá szépen, a legőzikésebb szemmekkel.
- Na jó. Csak ne nézz így. - nevetett és énekelni kezdte.

,,...Does the pain weigh out the pride?
And you look for a place to hide?
Did someone break your heart inside?
You're in ruins...

One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky
You and I

When you're at the end of the road
And you lost all sense of control
And your thoughts have taken their toll
When your mind breaks the spirit of your soul
Your faith walks on broken glass
And the hangover doesn't pass
Nothing's ever built to last
You're in ruins

One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky
You and I

Did you try to live on your own
When you burned down the house and home?
Did you stand too close to the fire?
Like a liar looking for forgiveness from a stone

When it's time to live and let die
And you can't get another try
Something inside this heart has died
You're in ruins

One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky

One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky
You and I."

Hazaérve elbúcsúztam tőle.
- Köszönöm a mai napot, és az éneklést. - mondtam. Majd olyat tettem amit nem bántam meg. Megpusziltam. Most én pusziltam meg. Aztán berohantam a házba, felrohantam a lépcsőn a szobámba és elterültem az ágyon.
Este lefekvésig még vagy százszor meghallgattam a 21 Guns-t. És nem tudtam kiverni Harry testét a fejemből. Mosolyogva aludtam el.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése